FIRST LOOK

First Look: 'Shark Night 3D' Delivers Terror Underwater Yet Again

by
April 15, 2011
Source: Bloody-Disgusting

Shark Night 3D

If the cheesy antics of Snakes on a Plane wasn't enough of an over-the-top story of man vs. nature, then you've probably been giddy with anticipation for director David R. Ellis' return to the pseudo creature feature with Shark Night 3D. The cheesy story features mostly a cast of relatively unknown actors (with the exception of Avatar star Joel David Moore) in the cheesy story of seven people who spend a weekend at a lake house in Louisiana's Gulf area where their vacation quickly becomes a nightmare of hellish shark attacks. Now we have our first look at the underwater horror flick, and yes, there's a hungry shark involved.

Shark Night 3D First Look

The photo was first debuted on Bloody-Disgusting, but we've updated it with a high res (click above for ultra high res). The screenplay for this was written by Jesse Studenberg and Will Hayes and is supposedly a "scary 3D ride." Ellis will shoot Shark Night 3D with actual 3D cameras just like he did on The Final Destination with a cast that includes Joel David Moore (Avatar), Chris Carmack (Into the Blue 2: The Reef), Sinqua Walls ("Friday Night Lights") and Alyssa Diaz ("As the World Turns"). It's going to be hard to top the wild, bloody antics that made Piranha 3D so damn enjoyable, but I'm willing to let them try. Anyone else?

Find more posts: First Look, Hype, Photos

Discover more around the web:

Reader Feedback - 24 Comments

1

Meh...Shark attack films haven't been good since Jaws.

Anonymous on Apr 15, 2011

2

Meh..i agree

Jericho on Apr 15, 2011

3

Jaws??? Meh...seeing LL Cool J stick that bling cross into the sharks eye was epic

Deckter on Apr 15, 2011

4

Deep Blue Sea was okay...Jane and Cool J made that movie.

Anonymous on Apr 15, 2011

5

Open Water was decent... but definitely not memorable.

Cruzer on Apr 15, 2011

6

yeah it was quickly forgettable.

Anonymous on Apr 15, 2011

7

Xerxex dude... Sharktopus... come on now http://www.youtube.com/watch?v=U87zVkIXNI0

Anonymous on Apr 16, 2011

8

no, no, no, hell no, no, no! lol that awfully awesome...now I gotta go take a shower and wash that off.

Anonymous on Apr 16, 2011

9

Red Water wasnt a bad shark movie most people forget that one! And it was nice to see a shark Movie without a Great White, Bull shark attacks are more realistic and creepy in my opionion! But no shark Movie will ever beat Jaws!

N. on Apr 18, 2011

10

Jaws owns!

Anonymous on Apr 18, 2011

11

Everyone have different taste: That is why the film industry has had such fantastic result's in the past ,And I hope they continue to do so in the future. Being Negative will get you nowhere but in the wrong spot at the wrong time, Smile Be Positive. And for goodness sake Have A Wonderful Day ! T.Y. LavenderEyes01@Twitter

Mary Foster on Apr 15, 2011

12

Shark attacks in 3-D sounds kinda lame.

Anonymous on Apr 15, 2011

13

I prefer Jabberjaw. http://en.wikipedia.org/wiki/Jabberjaw

Angry Chief on Apr 18, 2011

14

I prefer Jabberjaw. http://en.wikipedia.org/wiki/Jabberjaw

Angry Chief on Apr 18, 2011

15

Dustin Milligan, Katharine McPhee, Chris Zylka

Dustin Milligan Fan on Apr 15, 2011

16

we need a Meg movie already

silver on Apr 16, 2011

17

I concur, silver. I'm totally gonna see this movie because sharks are awesome, but I'd much prefer a movie about a shark the size of the hadron collider. Who wouldn't?

Buttass on Apr 16, 2011

18

Screw the sharks I wanna see a movie about a killer Dolphin!

Anonymous on Apr 16, 2011

19

Like flippers evil twin! We'll call him zipper!

Trout_87 on Apr 16, 2011

20

I'm always up for shark movies - the problem is they end up being excuted on low budgets with poor cgi. However at least this pic looks promising that shark looks excellent. Helps they've added in all the salt spec as that will help sell these kinda underwater shots. Will watch this with anticipation.

Dominic on Apr 16, 2011

21

Already disappointed the Shark isn't really the size of the one at the top of the page. Mega-Jaws. It could've been awesome.

Quazzimotto on Apr 17, 2011

22

Shark still looks fake

Anonymous on Apr 17, 2011

23

This should be one Awesome Thrill Ride I love Shark Movies no matter how Cheesy they are! Always Fun to watch!

N. on Apr 18, 2011

24

its a shit movie just like the people who made it! 

Beckicross on May 25, 2011

Sorry, no commenting is allowed at this time.

FEATURED POSTS

POPULAR COMMENTS

LAST YEAR'S TOP 10

Alex's Top 10 - 2017
1. Call Me By Your...
2. War for Apes
3. Shape of Water
4. Florida Project
5. Dunkirk
6. Jane
7. Foxtrot
8. Faces, Places
9. Never Really Here
10. Thelma
Click Here for Thoughts

Jeremy's Top 10- 2017
1. mother!
2. Lady Bird
3. A Ghost Story
4. The Big Sick
5. Dunkirk
6. Get Out
7. Killing Sacred Deer
8. John Wick 2
9. War for Apes
10. The Beguiled
Click Here for Thoughts

FOLLOW US HERE

Subscribe to our feed or daily newsletter:
Follow Alex's main profile on twitter:
For the news posts only, follow this acct:
Add our feed to your Feedly: follow us in feedly

FS.NET ON FACEBOOK