MOVIE TRAILERSRSS FeedTumblr

Watch: First Trailer for 'The Big Year' Starring Wilson, Martin & Black

by
September 6, 2011
Source: Apple

The Big Year Trailer

"One of us has to beat this SOB!" Fox has finally unveiled the official trailer on Apple for The Big Year, the bird-watching comedy starring a trio of comedian actors that should guarantee this is a hit - Owen Wilson, Steven Martin and Jack Black. We've been waiting to see this trailer for a while, and it does look funny, like a mix of a road trip comedy and just something wacky entirely. The supporting cast includes Rashida Jones, Rosamund Pike, Anjelica Huston, Joel McHale, Jim Parsons and many more. If you're looking for some comedy fun, then fire up this trailer! This looks like your typical comedy, but it's the cast that sells it.

Watch the first official trailer for David Frankel's The Big Year, via Apple:

You can also download The Big Year official trailer in High Defintion on Apple

Three avid bird watchers compete to spot the rarest birds in North America at a prestigious annual event.

The Big Year is directed by Oscar winning filmmaker David Frankel, who directed Miami Rhapsody, The Devil Wears Prada and Marley & Me, as well as some episodes of "Sex and the City" and "Entourage". The screenplay was written by Howard Franklin (Someone to Watch Over Me, The Man Who Knew Too Little, Antitrust) adapted from Mark Obmascik's 2004 book fully titled The Big Year: A Tale of Man, Nature, and Fowl Obsession. Fox is bringing The Big Year to theaters everywhere starting on October 14th this fall.

Find more posts in Hype, Opinions, To Watch, Trailer

Discover more on ZergNet:

  • Kevin
    Wow.  I didn't even crack a smile the entire time.  Looks like yet another "comedy" that squanders a good cast.
    • A Villa88
      same.
    • Sedna
      agreed. not one.
    • Sedna
      agreed. not one.
  • CookieMonster
    Ehm... What happend to Steve Martin's face? Anyone?
    • Sedna
      lol I know right?
    • Sedna
      lol I know right?
  • Croniccris
    swing and a miss
  • http://www.facebook.com/troy.ollis Troy Ollis
    I stared with a smile and as it went on (and on and on) it slowly just faded into a blank face....
    • Clare
      Same here, I love these guys especially Steve Martin, but just meh.
    • Anonymous
      same thing, here.......the more it went on, the more i felt the blank stare. i'm a big steve martin fan too; but.......meh is what describes it best.
  • http://www.bennesvig.com Ben Nesvig
    Love all the people in this, but it almost feels like it's the caliber of a romantic comedy, just without the romance. Cheesy and cheap physical humor.
  • http://profiles.google.com/snears Nick Sears
    Yeah... I'm .. not feeling this.
    • http://profiles.google.com/snears Nick Sears
      and that sucks, cause the First Look photos looked great. 
  • Joselio
    Eat Pray Love - guy/trio version, sucks big time!
  • Shige
    Looks like a chick flick but for guys. Meh.
  • BigChad
    Steve Martin and Jack Black? Ought to be funny, definitely watching this!
  • http://twitter.com/QuanahTweets Quanah
    Mediocre at best.
  • Brian
    the bucket list with THREE guys! 
  • Teuta
    From the cast alone, this looks like it will make a billion dollars.
  • JT
    It was funny when it was about bird watching, then they threw in the quirky romantic comedy and ruined the feeling.
  • Dom
    So what the hell is this about - looks totally lost.
  • http://www.youtube.com/watch?v=9emWB_rrMt0 Crapola
    Looks laughable enough in daft sort of way. I'll watch it online when it goes straight to DVD.
  • http://twitter.com/DukeD1989 Derek D
    Thought it looked fun enough, could really go for something that appears to be not just another R rated, baby poop, sex raunch comedy.
  • Robert
    Totally agree with Brian here, isn't this just...The Bucket List with one more guy?, can't even compare it to the Bucket List!
  • Xerxexx
    The trailer sold me on the helicopter scene but lost me near the end...that being said I wanna see it.
  • http://www.fuckoff.com Jimmy Love
    Sweet! as far as meh I wanna see it! but then I'm not a big Douche Bag!
  • Adam
    yawn...
  • rew
    im confused...
  • Me
    I don't see what everyone's problem is here, this looks great! It has a great cast and I don't expect it to be an Oscar winning film, so yeah
  • Anonymous
    nope
  • jean pell
    Being a Bird-Watcher or Birder would help one understand the humor in this competition. I can't wait for the movie!
  • Kenji
    steve martin doin his dance at the end
  • Triston
    The bucket list was aleady done...why have a Pt2?
  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100001877122250 Deborrah McCoy
    This movie is a great one! Since I also love bird watching, I got interested in watching the film. And I noticed that they used Kowa BD series binoculars, which I also use.  Extraordinary quality and ease of use in a binocular built for use by all birders and outdoor enthusiasts. Right choice! https://www.facebook.com/kowaoptics

FEATURED POSTS

GET MORE NEWS

Subscribe to our feed or daily newsletter:
Follow Alex's main profile on twitter:
For the news posts only, follow this acct:
Add our feed to your Feedly: follow us in feedly
Subscribe to me on YouTube for interviews 

RECENT COMMENTS

...

NEWEST PODCAST

FACEBOOK + LINKS