MOVIE TRAILERS

Watch: Very Cheesy First Trailer for David R. Ellis' 'Shark Night 3D'

by
May 25, 2011
Source: Apple

Shark Night 3D Trailer

Terror Runs Deep. Relativity has debuted a trailer via Apple for David R. Ellis' Shark Night 3D, the crazy cheesy new horror movie which looks/plays exactly like Piranha 3D meets Friday the 13th meets Deep Blue Sea. The cast is obviously a big group of hotties: Sara Paxton, Christine Quinn, Chris Carmack, Chris Zylka, with Joel Moore. I don't know how the hell these sharks got so far upstream up a river, or how they're so smart, maybe there's no explanation, as obviously this is about watching all these kids get gnawed up by various-sized sharks. They barely even show them anyway! This looks about as good as Piranha, watch out.

Watch the first official trailer for David R. Ellis' Shark Night 3D:

You can watch the Shark Night 3D trailer in High Definition on Apple

A sexy summer weekend turns into a blood-soaked nightmare for a group of college students trapped on an island surrounded by underwater predators in Shark Night 3D, a terrifying thrill ride from director David R. Ellis (Cellular, The Final Destination, Snakes on a Plane). The script was written by Jesse Studenberg & Will Hayes and will be a "scary 3D ride." Ellis shot this with actual 3D digital cameras with a cast that includes Joel David Moore (Avatar), Sinqua Walls ("Friday Night Lights") and Alyssa Diaz ("As the World Turns"). Relativity Media has Shark Night 3D scheduled for release September 2nd this fall. Look okay?

Find more posts in Hype, To Watch, Trailer

Discover more on ZergNet:

  • Anonymous
    Wait...so this isn't even some silly "Omg, the fishies were supposed to be extinct but we partied too hard during Spring Break and totally busted open the bottom of the ocean and now they're released, oh gawd!" thing? Some dude has a bunch of sharks at his disposal that he drops into the lake to kill college kids?! LOL!  Someone is really pissed off about their time-share vacation home. 
    • It's all one in the same... That should be the tagline: "They Partied at the Wrong Vacation Home!"
  • Brandon
    Nice butt. :) 
  • jah p
    Holy shit, is the black dude Dwayne Wade?lol!!!This won't be better than Pirahna, no way! Or even Deep Blue Sea!lol!
  • SuperSlappyHappyDude
    Stuff like this is just about the fun of going with some friends to laugh and make fun of the stupid things these kids do and say, and how they get killed. Its not about how good the movie is, thats why Piranha 3D is so much fun to watch  
  • Dominic
    Alex Pirhana was amazing fun! You totally missed the point in the film - it was a very very good throw back to 80's porn/horror/comedy.
    • grimjob
      as was Slither. Great flick!
  • pure art!
  • jah p
    I totally agree with you Dominic it was one of the best horror films of last year...
  • Hallospaceboy
    sort of want.
  • about as good as Piranha?  So this should be great.
    • grimjob
      exactly. Piranha was awesome. i don't think this will match up though.
  • If it's R I'm in.
  • ok first off i knew this wasnt gonna be good... the only good shark film was JAWS second, why is always the black guy that dies first? and is it just me is does it seem like hollywood now only wants to make dumb ass movie just so they can show booty and boobs... dont get me wrong im like the next guy and enjoy it but i feel like producers are just focused on sex... pervs
    • jah p
      Remember Deep Blue Sea Said?same thing happend to samuelljackson...lol
  • Rops
    I'm so in.
  • Bass1L
    This and the Smurffs trailer, I must be in heaven... ¬¬
  • Quazzimotto
    This movie looks better than Piranha 3D. Agree with those above, this is just a fun exploitation gore fest, nothing more. If this has the effect that My Bloody Valentine 3D, or Piranha 3D carried than its one to see in theaters, in 3D, because thats what its meant for. Pure, adulterated fun.
  • Dan
    Oh man, come on!  This is ridiculous.  The whole college kid crap is SO over-used, it's not even funny anymore.  Why the hell doesn't someone just make a goddamn R-Rated, ultra-dark, gore-fest of a shark movie instead of this soft-porn bullshit?
  • Xerxexx
    The Piranha magic was wasted on me, I understood the point of the film, I just found it rather... obnoxious...and this seems to be pretty bland...we'll see.
  • Largemouth
    Brown water from above, crystal clear when underneath. Gay.
  • wow the black dude looks like dwayne wade and wasnt that skinny dude in avatar ?
  • Scared S#!tless
    I think this is the first time that I can remember where the token black character not only dies first but dies BEFORE the movie is released!!!!
    • Yakalam
      LMAO!
  • Yellowflower
    heres an idea dont go near the water once you realize theres a killer shark in it
    • Xerxexx
      "I don't understand why the Killer Shark attacked me." Hmm...maybe because its a killer fucking shark!
    • lol I was going to say the same thing.
  • tommyturner
    Hey Scared, that's the kicker, the black guy is actually the KILLER, dressed up in a shark suit.   It's kind of like Lake Placid meets Scooby Doo.  Seriously, I have a crazy feeling that this movie is going to make a lot of money (at least relative to production costs).
  • Anonymous
    oh wow ill have to be REALLY drunk to sit through this one
  • Nick
    Oh god why isn't this coming out during the summer?! I can't wait hahaha
  • Oriyan J.
    what a load of crap. if there are sharks in the water then just don't get in.
  • SpideyFan84
    don't ever people get sick of these movies??
  • I'll be there opening night, looks awesome.
  • I know there's a movie cliche of killing off the black people first but it definitely can't get any worse than being killed off in a trailer
    • jah p
      LOL! I know right!
  • my type of movie to poke at...kinda odd but I totally have a thing for shark movies-even the scifi/syfy ones
  • serial killer putting sharks in the water in order to hunt down those he wants to kill okay yeah that is pretty awsome if you think about it. also there is such thing as fresh water sharks ive owned a couple and ive seen them on tv discovery channel lol pretty visious movie looks great cant wait

FEATURED POSTS

POPULAR COMMENTS

OUR FAVORITES

Alex's Top 10 - 2016
1. La La Land
2. Paterson
3. Arrival
4. Captain Fantastic
5. 20th Cent. Women
6. Pete's Dragon
7. Jackie
8. Kubo & Two Strings
9. Everybody Wants
10. Wilderpeople
Click Here for Thoughts

Jeremy's Top 10 - 2016
1. Moonlight
2. The Handmaiden
3. High-Rise
4. Elle
5. Arrival
6. Kubo & Two Strings
7. 13th
8. Jackie
9. Toni Erdmann
10. The Witch
Click Here for Thoughts

FOLLOW US HERE

Subscribe to our feed or daily newsletter:
Follow Alex's main profile on twitter:
For the news posts only, follow this acct:
Add our feed to your Feedly: follow us in feedly

FACEBOOK + LINKS