MOVIE TRAILERS

Apocalypse Absurdity - Red Band Trailer for 'This is The End' Arrives

by
April 1, 2013
Source: Machinima

This is The End Red Band Trailer

"Hermione just stole all of our shit." This isn't a joke this time! Sony has debuted the full red band trailer for Seth Rogen & Evan Goldberg's apocalypse comedy This is The End, originally titled Jay and Seth Vs. the Apocolapyse. Earlier today they dropped a Pineapple Express 2 teaser which turned out to just be a trailer for This is The End, however they've finally launched the full trailer that goes into the story and gives away a few of the celebrity deaths. Seth Rogen, James Franco, Jay Baruchel, Jonah Hill, Danny McBride, Craig Robinson and Emma Watson star, with appearances by Michael Cera and Rhianna.

Here's the full red band trailer for Seth Rogen & Evan Goldberg's This is The End, from Machinima:

This is the End is written and directed by Seth Rogen and Evan Goldberg (who wrote Superbad together) and follows Seth Rogen and Jay Baruchel attending a party at James Franco's house with a bunch of other celebrities when the end of the world begins out of nowhere. Jonah Hill, Danny McBride, Craig Robinson, Jason Segel, Michael Cera, David Krumholtz, Rihanna, Emma Watson and many more all have cameos in the film which is just one of two apocalyptic comedies arriving next year (the other is Edgar Wright's The World's End with Simon Pegg and Nick Frost). Sony Pictures will open This is the End starting June 12th.

Find more posts: Comedy, To Watch, Trailer

Discover more around the web:

Reader Feedback - 33 Comments

1

Beautiful. Simply beautiful.

Jon Odishaw on Apr 1, 2013

2

Absolutely fucking stunning. (P.S. that 'Star Wars' ad to the right is seriously freaking me out man!)

Akira Money ♕ on Apr 1, 2013

3

Hah the one with the old-looking characters? Too crazy?

Alex Billington on Apr 1, 2013

4

Love it!

reeft on Apr 1, 2013

5

Yep!

Akira Money ♕ on Apr 2, 2013

6

I'll switch it up soon... Not an ad though. It links to our Star Wars category (for the most part).

Alex Billington on Apr 2, 2013

7

Okay.

Akira Money ♕ on Apr 2, 2013

8

Looks funny! But what are those blue lights with people going up in them? Is that some aliens doing that? Or is it some stupid shit like the "rapture"?

Billy Manthy on Apr 1, 2013

9

Did you miss the alien monsters running around throughout the trailer?

Matt Peloquin on Apr 2, 2013

10

He probably thought that was the Antichrist.

David Diaz on Apr 2, 2013

11

That's quite a stretch don't you think? Unless of course you want it to be the "Rapture."

Xerxexx on Apr 2, 2013

12

It's a play on Skyline.

ccoltmanm on Apr 3, 2013

13

I don't know if I've ever been so excited for so much absurdity.

Katiedora on Apr 1, 2013

14

CT CRUNCH! God Im so in

Cody W on Apr 1, 2013

15

Pretty sure its spelled "Rihanna" just FYI

Cody W on Apr 1, 2013

16

You must have loved her in Battleship!

JBrotsis on Apr 2, 2013

17

Actually I hate her acting and her music, but its unprofessional to misspell anything in an article especially a persons name.

Cody W on Apr 2, 2013

18

I was only kidding, and I agree on the disliking of her acting (don't really listen to her music by choice). And its understandable on the misspelling.

JBrotsis on Apr 3, 2013

19

If this is a fucking April Fool's joke i am going to be fuckin pissed!

Guest on Apr 1, 2013

20

Dear god I can't wait for this!

grimjob on Apr 1, 2013

21

Did I just spot a freaking DIno!?! Omg lol

Skynet300 on Apr 1, 2013

22

I'm there - but will it be out before the Cornetto Trilogy comes out?

Michael Kingscott on Apr 2, 2013

23

It will. The World's End comes out in August.

Dan Stewart on Apr 2, 2013

24

Then I shall look forward to both 🙂

Michael Kingscott on Apr 10, 2013

25

LMAO I can't wait to see this shit!

Guy who comments on things on Apr 2, 2013

26

Looks horrible. But..."Hermione just stole all our shit." yeah, you can make a movie around that.

l.21 on Apr 2, 2013

27

I'm sure its not gonna revolve around that gag.

Xerxexx on Apr 2, 2013

28

this ...looks...the...bollox..!

tonker on Apr 2, 2013

29

Looks insane, more so than Pineapple Express...epic.

Xerxexx on Apr 2, 2013

30

A movie where Aziz Ansari and Rihanna die?! I'm in!

Chris Amaya on Apr 2, 2013

31

That looks like the most retarded actor-wank ever made. Of course it's full of 'fucks' for the 12-year-olds. Dumb ass crap.

$126191 on Apr 5, 2013

32

I'll wait for it on Pirate Bay.

NewOrderGuy on May 20, 2013

33

awesome blog

Dbakeca Italia on Jun 11, 2013

Sorry, no commenting is allowed at this time.

FEATURED POSTS

POPULAR COMMENTS

LAST YEAR'S TOP 10

Alex's Top 10 - 2017
1. Call Me By Your...
2. War for Apes
3. Shape of Water
4. Florida Project
5. Dunkirk
6. Jane
7. Foxtrot
8. Faces, Places
9. Never Really Here
10. Thelma
Click Here for Thoughts

Jeremy's Top 10- 2017
1. mother!
2. Lady Bird
3. A Ghost Story
4. The Big Sick
5. Dunkirk
6. Get Out
7. Killing Sacred Deer
8. John Wick 2
9. War for Apes
10. The Beguiled
Click Here for Thoughts

FOLLOW US HERE

Subscribe to our feed or daily newsletter:
Follow Alex's main profile on twitter:
For the news posts only, follow this acct:
Add our feed to your Feedly: follow us in feedly

FS.NET ON FACEBOOK